Гарантійна відповідальність

Купуючи продукцію нашого магазину, ви застраховані гарантією на заводський брак.

ПРИ ВИНИКНЕННІ гарантійної СИТУАЦІЇ, ПО ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ ВИРОБІВ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ЗА ТЕЛЕФОНАММИ: +380504071187, +380976529965

За Законом України «Про захист прав споживача», покупець має право протягом двох тижнів після покупки відмовитися від неї без пояснення підстав. Однак діє цей закон в разі, якщо були дотримані такі умови:

Отримання замовлення

При отриманні замовлення на пункті видачі, у відділенні транспортної компанії НЕОБХІДНО поревірити відповідісь типорозміру автошин вашому замовленню, наявність пошкоджень, які могли виникнути в процесі доставлення. Всі претензії до відповідності та рекламації ви зможете пред'явити ДО ОТРИМАННЯ замовлення.

Гарантійні особливості для гуми, в разі виявлення браку

Гарантія на шини діє, якщо покупець виявив заводський брак при отриманні замовлення на складі транспортного перевізника або при балансуванні автогуми. Якщо брак виявлений вже під час експлуатації, то претензії приймаються після огляду незалежною експертизою і позитивного рішення. Витрати з транспортування та проведення експертизи покладаються на покупця. При позитивному висновку, магазин проводить обмін покришок або повернення грошових коштів.

Процедура гарантійного повернення

Протягом чотирнадцяти днів після отримання замовлення покупець може оформити повернення / обмін дисків або шин, за умови відсутності слідів монтажу або механічних пошкоджень.

В законі України вказані дві причини повернення та обміну товару покупцем:

  • отриманий товар не відповідає якості, гарантованої виробником;
  • товар не задовольняє покупця з якоїсь іншої причини.

Якщо товар повертається з будь-якої причини, крім заводського браку, то витрати з транспортування бере на себе покупець.

Однак скористатися можливістю повернення можна, якщо:

  1. Товар має первинний вигляд, і немає слідів зношеності: немає подряпин, відколів або потертостей.
  2. При поверненні присутня повна комплектація і ціла упаковка.
  3. Всі ярлики і маркування збережені.

Повернення коштів

Кошти за замовлення, що було поверненно покупцем та прийняте продавцем, повертаються на рахунок покупця протягом 30 днів з момента отримання продавцем товару. 

Правила обміну та повернення

  • Уважно прочитайте особливості гарантії для шин.
  • Зв'яжіться з менеджером і поясніть причину, по якій хочете повернути товар.
  • Перевірте, що упаковка і зовнішній вигляд не зіпсований, комплектація повна.

ВАЖЛИВО! Покришки не повинні мати слідів монтажу і пошкоджень заводського маркування. На дисках не повинно бути слідів установки або експлуатації.

  • Надішліть товар транспортною компанією за адресою, який вам повідомить менеджер.

ПРОХАННЯ! При відправці шин і, особливо, дисків упаковуйте товар, щоб уникнути пошкодження під час транспортування. 

Шини и, що втратили свій первісний вигляд не підлягають гарантійному обміну чи поверненню.

Випадки пошкодження шин, на які не поширюється гарантія:

  • монтаж у некваліфікованих фахівців;
  • зневага рекомендаціями виробника про оптимальний тиск в шинах;
  • установка невідповідних за розміром шин;
  • помилки при регулюванні розвалу і сходження колеса;
  • перевищення максимально допустимих індексів швидкості і вантажопідйомності, надмірно різке виконання команд розгону і гальм;
  • спроби самостійного додавання ламелей, канавок або отворів під шипи, а також зміна цілісності дисків механічними способами;
  • недотримання правил зберігання;